søndag den 22. april 2012

Hej alle!
Har haft meget travt så derfor har jeg desværre ikke passet min blog så godt :(!sorry!...men har lige købt noget nyt tøj som jeg syndes i skal se :-)!
også har jeg lige været hjemme hos min søde morfar og hans kæreste.. og vi snakket om at tag en uge eller to til 
gran canaria, vi snakker om at tag der ned til november :-), men skal bare selv betale! men det fint nok:)

Toppe , Nuka Top , Sisters Point - NELLY.COM Nederdele , Mini Tube Skirt , Jeane Blush - NELLY.COM Toppe , Floral Scallop Top , Ax Paris - NELLY.COM

det er det tøj som jeg lige har købt I love it :-D
- glæder mig til at få løn så jeg lige kan købe min ray ban solbriller hæ hæ :-)!

kan i have det godt!

2 kommentarer:

  1. EJ hvor ser det lækkert ud! :-D

    Kisses!
    astajohanne.blogdpot.com

    SvarSlet